www.soriceluldebirou.ro
Termeni si conditii

Termeni generali

Site-ul www.soriceluldebirou.ro. este administrat de S.C. ACTIV PAPETARIE S.R.L.cu sediul social in Bucuresti, Str. Valea Calugareasca nr.3,bl.D4,sc.E,ap.42, sect.6, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/12026/2014, avand Codul Unic de Inregistrare RO 33702281 si contul bancar RO27 INGB 0000 9999 0461 5588 la Banca INGB-Sucursala Auchan Tricodava.
Activ Papetarie SRL permite accesul la site si implicit la continutul site-ului atat vizitatorilor, cat si utilizatorilor. Prin termenul "Vizitator" al site-ului se intelege orice persoana fizica sau juridica ce va avea acces liber la site. Prin termenul "Utilizator" al site-ului se intelege orice "vizitator" care se inregistreaza ca "utilizator" prin completarea unui formular de inregistrare, care ii va folosi la realizarea de comenzi de produse de pe site.

Prezentul document stabileste termenii si conditiile in care puteti utiliza site-ul magazinului online www.soriceluldebirou.ro. Utilizarea acestui site exprima acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din acest document.
Activ Papetarie poate aduce in orice moment modificari asupra continutului site-ului www.soriceluldebirou.ro, modificari de structura, accesibilitate sau poate sista furnizarea informatiilor pe site, fara a necesita un acord prealabil si fara a acorda vreo notificare catre utilizatori sau catre terte persoane. De asemenea, Activ Papetarie poate limita accesul la anumite parti din site, la anumite facilitati, poate aduce limitari de acces anumitor IP-uri fara notificari si fara vreo raspundere.

Produse si politica de preturi

Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.soriceluldebirou.ro sunt proprietatea Activ Papetarie. Activ Papetarie garanteaza ca produsele sunt noi, ambalate in cutii de carton speciale si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala, conform legislatiei in vigoare.
Produsele sunt oferite in limita stocului disponibil, prin urmare Activ Papetarie isi rezerva dreptul de a nu onora o comanda daca produsul vizat nu se mai afla in oferta curenta de pe site. Activ Papetarie se angajeaza, in acelasi timp, sa actualizeze oferta de produse de pe site in functie de disponibilitatea produselor in stoc.

Preturile prezentate pe site in lista de produse includ TVA (19%), insa nu includ costurile de livrare. Costurile de livrare sunt afisate in sectiunea “Cum cumpar?”, iar in sectiunea “Cosul de cumparaturi” vor fi afisate atat pretul total al produsului (TVA inclus), cat si pretul total al comenzii(costuri de transport si TVA incluse).

Activ Papetarie se angajeaza sa afiseze corect pe site-ul www.soriceluldebirou.ro preturile si informatiile cu privire la caracteristicile si disponibilitatea produselor. Totusi mai pot aparea erori de sistem in afisarea sau calcularea preturilor. In acest caz, va fi considerat pretul final al comenzii cel stabilit telefonic impreuna cu consultantul de vanzari soriceluldebirou.ro. Daca intampinati astfel de neconcordante, va rugam sa le sesizati la numarul de telefon 0722 364 120 sau sa ne scrieti pe adresa office@soriceluldebirou.ro
Imaginile publicate pe site in dreptul produselor pot fi cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot fi diferite de cele prezentate in imagini. Pentru a evita o astfel de situatie este indicat sa discutati in prealabil cu un consultant de vanzari al firmei noastre. Activ Papetarie nu isi asuma responsabilitatea pentru caracteristicile si specificatiile produselor de pe soriceluldebirou.ro, acestea fiind responsabilitatea reprezentantilor marcilor care le-au furnizat. In acelasi timp, Activ Papetarie isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza descrierile produselor fara nicio notificare prealabila.

Facturare si plata

Plata poate fi facuta prin:
1)Ramburs (Veti face plata in momentul in care primiti produsele de la curier);
2)Virament (numai dupa primirea facturii pe mail);


Ramburs
Comanda se achita la livrarea efectuata de catre agentul serviciului de curierat rapid Fan Courier.

Virament
Metoda de plata preferata de catre clientii cu persoanalitate juridica. Viramentul se poate face NUMAI dupa ce ati primit factura pe mail, in contul firmei.
SC Activ PapetarieSRL
Reg. Com. : J40/12026/2014
CIF: RO33702281
IBAN: RO27 INGB 0000 9999 0461 5588
Banca ING

Livrare si transport

Produsele comandate de pe site-ul nostru se livreaza in toata tara prin firma de curierat rapid Fan Courier. Produsele sunt ambalate in cutii de carton speciale, sigilate si asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.

In cazul in care clientul nu poate fi gasit la data si ora stabilite pentru livrare, Activ Papetarie va pastra bunurile comandate timp de trei zile, perioada in care va incerca sa contacteze utilizatorul din nou pentru a face livrarea. Dupa acest interval, comanda va fi anulata.

Transport pentru Bucuresti:

Colet de 1 kg: 21.82 lei
Colet de 2 kg: 23.51 lei
Colet de 3 kg: 25.22 lei
Pentru coletele expediate in Bucuresti, pana in 50 kg se adauga la primul kilogram 1,43 lei.
Pentru coletele expediate in Bucuresti , peste 50 kg se adauga 2 lei la fiecare kilogram in plus.

Transport in tara:

Colet de 1 kg: 26.89 lei
Colet de 2 kg: 28.60 lei
Colet de 3 kg: 30.30 lei
Pentru coletele expediate in localitati din tara, pana in 50 kg se adauga la primul kilogram 1,43 lei.
Pentru coletele expediate in localitati din tara, peste 50 kg se adauga 2 lei la fiecare kilogram in plus.
0.80 lei / km în cazul expediţiilor efectuate în alte oraşe decât cele cuprinse în lista oraşelor în care PRESTATORUL Fan Courier are colaboratori.

Confidentialitatea datelor personale

Noi, SC Activ Papetarie SRL, in calitate de operator de date cu caracter personal asa cum este definit in Regulamentul (UE) 2016/679 (numit in continuare GDPR) , va informam prin prezenta ca incepand cu 25 mai 2018 ne vom alinia la standardele europene privind protectia datelor cu caracter personal.

Pentru îndeplinirea obligațiilor și drepturilor contractuale (furnizarea de bunuri sau servicii, prelucrarea datelor este pe baza articolului 6 alineatul (1) lit. b din GDPR), precum si pentru realizarea unor interese legitime Activ Papetarie (articolul 6 alineatul (1) litera f din GDPR, interesul nostru legitim este să ne desfășurăm afacerea în favoarea bunăstării companiei noastre ), va anuntam colectarea urmatoarelor seturi de date :

• Nume și prenume (necesare pentru intocmirea documentelor de livrare)
• Compania reprezentata (daca este cazul, pentru intocmirea facturii fiscale)
• Adresa poștală (necesara pentru livrarea comenzii dvs )
• Număr de telefon (necesar pentru a fi contactat de curier in vederea livrarii comenzii dvs)
• Adresa de email (necesara pentru corespondenta legata de comenzile dvs)

Colectam si prelucram datele mai sus mentionate pentru :

o Comunicarea operațională in vederea livrarii in bune conditii a comenzilor primite
o Comunicari de marketing , invitatii la evenimente si alte forme de publicitate
o Identificarea și prevenirea fraudei
o Pentru a spori securitatea rețelelor noastre și a sistemelor informatice
o Pentru determinarea gradului de satisfactie privind produsele si serviciile oferite
o Pentru informari financiar-contabile si juridice


Pentru a atinge scopurile mentionate mai sus utilizam furnizori externi de servicii, respectiv imputerniciti conform art. 28 GDPR. Te asiguram ca, prin reglementari contractuale, acesti furnizori de servicii prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu legislatia europeana privind protectia datelor. Nu se efectueaza alte transferuri de date cu caracter personal catre alti destinatari, cu exceptia cazului in care detinem obligatia aceasta prin lege. Acestia pot fi :


• furnizori de servicii de trimitere email-uri
• furnizori de servicii de curierat
• furnizori de servicii de plată/bancare/financiare
• furnizori de servicii de marketing / telemarketing
• furnizori de servicii de cercetare de piață
• societati de asigurare
• furnizori de servicii IT
• furnizori de servicii juridice
• alte societati cu care putem dezvolta programe de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.
• institutii ale Statului Roman


Ca si persoana vizata, ne puteti contacta oricand la adresa de email office@soriceluldebirou.ro in vederea exercitarii drepturilor dvs. în conformitate cu GDPR:

● Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR).
● Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de rectificare, art. 16 GDPR).
● Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (dreptul de stergere, articolul 17 GDPR).
● Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionare a procesarii, articolul 18 GDPR).
● Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si lizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR).
● Dreptul de a va opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie, articolul 21 GDPR).
● Dreptul de a retrage oricând un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamântul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamântului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimtamântului, articolul 7 GDPR).
● Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o incalcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).
● Dreptul de a nu face obiectul unor decizii automate cu efect juridic.
   Activ Papetarie SRL, prin platforma www.soriceluldebirou.ro colecteaza date cu caracter personal ce sunt inregistrate pe serverul din S.U.A. . Datele cu caracter personal vor fi sterse din platforma, inclusiv de pe serverul din SUA la 30 de zile dupa efectuarea unei comenzi.
Activ Papetarie SRL va arhiva conform legii, toate facturile emise.
Deasemenea Activ Papetarie SRL, prin contractul de Prestari Servicii cu firma de curierat Fan Courier prelucreaza date cu caracter personal in temeiul Contractului de Prestari Servicii. Orice reclamatie cu privire la nerespectarea protectiei datelor cu caracter personal prelucrate de firma de curierat vor fi sesizate prin e-mail la adresa office@soriceluldebirou.ro.
PRESTATORUL(Fan Courier) prelucrează date cu caracter personal numai în scopul prestării serviciilor de curierat așa cum sunt prevăzute în CONTRACTUL de PRESTĂRI SERVICII.
Operațiunile de prelucrare de date în scopul prestării serviciilor, în principiu, sunt: colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, utilizarea, consultarea, precum și divulgarea prin transmitere ( numai organelor judiciare și numai la solicitarea acestora ).

Temeiul prelucrării este reprezentat de contractul încheiat de BENEFICIAR cu furnizorii săi, precum și cel legal în ce privește termenele de păstrare a documentelor ( documente fiscale – factură, chitanță; documentele de expediție – AWB ).
Categoriile de date cu caracter personal supuse prelucrării sunt, în principiu, datele de identificare ale expeditorului și destinatarului necesare prestării serviciului de curierat: nume, prenume, număr de telefon, e-mail și adresa de livrare, precum și un element de identificare (seria și numărul actului de identitate al destinatarului).
Categoriile de persoane vizate ale căror date cu caracter personal sunt prelucrate: clienții persoane fizice, precum și angajații BENEFICIARULUI ale căror date sunt consemnate în contractul părților.
BENEFICIARUL se obligă să transmită către PRESTATOR toate datele cu caracter personal menționate , în caz contrar fiind imposibilă prestarea serviciului de curierat.
PRESTATORUL se obligă să prelucreze datele cu caracter personal divulgate de către Beneficiar cu respectarea regulilor interne privind accesul autorizat al angajaților sau părților terțe numai în scopul prestării serviciului.
La încetarea contractului de prestări servicii, PRESTATORUL va șterge datele cu caracter personal ale persoanelor vizate, în măsura în care nu există prevederi legale exprese de păstrare a acestora.
Nerespectarea oricăreia dintre prevederile mai sus menționate atrage după sine răspunderea PRESTATORULUI în calitatea sa de Operator, conform prevederilor Regulamentului.
PRESTATORUL va colabora cu BENEFICIARUL în orice chestiune legată de prelucrarea datelor cu caracter personal în limitele prevăzute de Regulament.




Fisiere Cookies
Ce este un fişier cookie şi în ce scop este folosit?
Website-urile noastre utilizează tehnologia de tip cookie pentru a vă oferi un serviciu web mai bun și personalizat. Datele stocate de fișierele de tip cookie utilizate pe Website-urile noastre nu arată niciodată detalii personale în baza cărora să poată fi stabilită o identitate individuală.
Un fișier de tip cookie reprezintă un mic fișier text care este stocat și/sau citit de browserul dvs. web pe hard disk-ul dispozitivului dvs. final (de exemplu, computer, laptop sau smartphone) în funcție de site-urile web pe care le vizitați. De asemenea, fișierele de tip cookie fac interacțiunea dvs. cu site-urile web mai sigură și mai rapidă, deoarece acestea își pot aminti preferințele dvs. (de exemplu, autentificare, limbă), trimițând informațiile pe care le conțin înapoi la site-ul web originar (first-party cookie) sau către alt site web căruia le aparțin (third-party cookie), atunci când vizitați din nou site-ul web respectiv utilizând același dispozitiv final.
Scopul cookie-urilor
Cookie-urile pot asigura o interacțiune mai rapidă și mai ușoară între utilizatori și site-urile web. Spre exemplu, în momentul autentificării unui utilizator pe un anumit site web, datele de autentificare sunt stocate într-un cookie; ulterior, utilizatorul poate accesa respectivul site fără să fie nevoie să se autentifice din nou.
În alte cazuri, cookie-urile pot fi utilizate pentru stocarea de informații referitoare la activitățile desfășurate de utilizator pe o anumită pagină web, astfel încât acesta să își poată relua ușor respectivele activități la o accesare ulterioară a site-ului. Cookie-urile spun serverului ce pagini trebuie să arate utilizatorului, astfel încât acesta să nu fie nevoit să își amintească acest lucru sau să navigheze întregul site de la început. Astfel, cookie-urile pot fi asimilate unor „semne de carte” care îi spun utilizatorului exact unde a rămas în cadrul unui site web.
În mod similar, cookie-urile pot stoca informații referitoare la produsele comandate de către utilizator pe un site de comerț electronic, făcând astfel posibil conceptul de „coș de cumpărături”.
De asemenea, cookie-urile pot oferi site-urilor web posibilitatea de a monitoriza activitățile online ale utilizatorilor și de a stabili profiluri de utilizatori, care pot fi apoi folosite în scopuri de marketing. Spre exemplu, pe baza cookie-urilor pot fi identificate produsele și serviciile agreate de către un utilizator, aceste informații servind ulterior la transmiterea de mesaje publicitare adecvate către respectivul utilizator.
Tipuri de cookie-uri
Cookie-uri specifice unei sesiuni online
Paginile web nu au memorie. Un utilizator care navighează de la o pagină web la alta va fi considerat de către site-ul web drept un nou utilizator. Cookie- urile specifice unei sesiuni stochează, de regulă, un identificator care permite utilizatorului să treacă de la o pagină web la alta fără să fie nevoie să introducă de fiecare dată informațiile de identificare (nume de utilizator, parolă, etc). Astfel de cookie-uri sunt utilizate la scară largă de către site-uri comerciale, spre exemplu, pentru a ține evidența produselor adăugate de către un utilizator în coșul de cumpărături. Atunci când utilizatorul vizitează o anumită pagină a unui catalog de produse și selectează anumite produse, cookie-ul reține produsele selectate și le adaugă în coșul de cumpărături, care va conține toate produsele selectate în momentul în care utilizatorul dorește să părăsească pagina.
Cookie-urile specifice unei sesiuni sunt stocate în memoria calculatorului utilizatorului doar pe durata unei sesiuni de navigare pe Internet și sunt șterse în mod automat în momentul în care browser-ul este închis. Pot deveni inaccesibile și dacă sesiunea a fost inactivă pentru o anumită perioadă de timp (de regulă, 20 de minute).
Cookie-uri permanente, persistente sau stocate

Cookie-urile persistente sunt stocate la nivelul calculatorului utilizatorului și nu sunt șterse atunci când sesiunea de navigare este închisă. Aceste cookie-uri pot reține preferințele utilizatorului pentru un anumit site web, astfel încât acestea să poată fi utilizate în cadrul altor sesiuni de navigare pe Internet.
Pe lângă informațiile de autentificare, cookie-urile persistente pot reține și detalii referitoare la limba și tema selectate pe un anumit site web, preferințe privind meniul unui site, pagini favorite în interiorul unui site, etc. Atunci când utilizatorul accesează un site pentru prima dată, acesta este prezentat în modul implicit. Ulterior, utilizatorul selectează o serie de preferințe, care sunt apoi reținute de către cookie-uri și folosite atunci când utilizatorul accesează din nou site-ul. Spre exemplu, un site web își oferă conținutul în mai multe limbi. La prima vizită, utilizatorul selectează limba engleză, iar site-ul reține această preferință într-un cookie. Atunci când utilizatorul vizitează din nou site-ul respectiv, conținutul va fi afișat automat în limba engleză.
Cookie-urile persistente pot fi folosite pentru identificarea utilizatorilor individuali și, astfel, pentru analizarea comportamentului online al utilizatorilor. Ele pot furniza informații referitoare la numărul de vizitatori ai unui site web, timpul (în medie) petrecut pe o anumită pagină, și, în general, performanțele unui site web. Aceste cookie-uri sunt configurate pentru a putea urmări activitățile utilizatorilor pentru o perioadă îndelungată de timp, în unele cazuri fiind vorba chiar despre ani.
Cookie-uri flash
Dacă utilizatorul are Adobe Flash instalat pe calculator, mici fișiere pot fi stocate în memoria respectivului calculator de către site-uri web care conțin elemente Flash (cum ar fi clipuri video). Aceste fișiere sunt cunoscute sub numele de „local shared objects” sau „cookie-uri flash” și pot fi utilizate pentru aceleași scopuri ca și cookie-urile obișnuite.
Atunci când cookie-urile obișnuite sunt șterse prin intermediul funcțiilor unui browser, cookie-urile flash nu sunt afectate. Astfel, un site web care utilizează cookie-uri flash poate să recunoască un utilizator cu ocazia unei noi vizite, dacă datele specifice cookie-urilor șterse au fost reținute și într-un cookie flash.
Întrucât cookie-urile flash nu sunt stocate în calculatorul utilizatorului în aceeași manieră în care sunt stocate cele obișnuite, ele sunt mai dificil de identificat și de șters. Băncile și site-urile de natură financiară folosesc astfel de cookie-uri tocmai pentru acest motiv. Pentru că sunt dificil de identificat, aceste cookie-uri sunt stocate în calculatoarele utilizatorilor pentru a permite autentificarea utilizatorilor și a preveni fraudele, deoarece eventualii infractori pot deține numele de utilizator și parola pentru autentificare, dar nu au acces la calculatorul utilizatorului. Astfel, cookie- urile acționează ca un al doilea nivel de autentificare, pe lângă numele de utilizator și parolă.
Cookie-uri first party vs cookie-uri third party
Fiecare cookie are un „proprietar” – site-ul web/domeniul Internet care plasează respectivul cookie.
Cookie-urile first party (prima parte)sunt plasate de către domeniul Internet /site-ul web accesat de către utilizator (a cărui adresa apare în bara de adrese a browserului). Spre exemplu, dacă utilizatorul vizitează www.soriceluldebirou.ro , iar domeniul cookie-ului plasat pe calculatorul său este www.soriceluldebirou.ro , atunci este vorba despre un cookie first party.
Un cookie third party (terță parte)este plasat de către un alt domeniu Internet/site web decât cel accesat de către utilizator; acest lucru înseamnă că site-ul web accesat conține și informații provenind de la un site web terț - spre exemplu, un banner publicitar care apare pe site-ul accesat. Astfel, dacă utilizatorul vizitează www.soriceluldebirou.ro dar cookie-ul plasat pe calculatorul său are ca domeniu www.kingeshop.com, atunci este vorba despre un cookie third party.
Cum puteţi controla fişierele de tip cookie
Vă puteți retrage consimțământul privind fișierele de tip cookie în orice moment. În acest scop, puteţi să blocaţi sau eliminaţi fişierele cookie fie prin intermediul setărilor browserului dvs. web sau prin utilizarea unor software-uri puse la dispoziţie de terți, sau urmând instrucţiunile specifice pentru categoriile de cookie din secţiunile următoare. In orice situaţie, pot apărea probleme legate de utilizarea anumitor părți ale site-ului web dacă dezactivaţi fişierele de tip cookie.
În cazul în care doriți să eliminați fișierele de tip cookie stocate pe dispozitivele dvs. și să configurați browserul dvs. web astfel încât să refuze fișiere de tip cookie, puteți să utilizați setările privind preferințele din browser-ul dvs. web. De obicei, puteți găsi setările de navigare referitoare la fișiere de tip cookie în meniurile „Opțiuni”, „Instrumente” sau „Preferințe” din browserul web pe  care îl utilizați pentru a accesa Website-urile noastre. În funcție de browserele web existente, pot fi utilizate mijloace diverse pentru a dezactiva fișierele de tip cookie. Pentru a obține mai multe informații, vă rugăm să vizitați website-ul browserelor dvs.:

Setări cookie în Internet Explorer – Internet Explorer;
Setări cookie în Firefox –Firefox;
Setări cookie în Chrome –Chrome;
Setări cookie în Safari –Safari;
Setări cookie în Edge –Edge;
Setări cookie în Opera –Opera.

Fișiere de tip cookie utilizate în scopuri statistice și pentru monitorizarea traficului web
Google Analytics
Website-urile noastre utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, furnizat de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit Website să analizeze modul în care utilizați respectivul Website. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dvs. a Website-ului (inclusiv adresa dvs. IP) vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dvs. a Website-ului, elaborând rapoarte cu privire la activitatea Website-ului pentru operatorii Website-ului și furnizând alte servicii referitoare la activitatea Website-ului și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. IP cu alte date deținute de Google.
Puteți renunța la Google Analytics fără a afecta modul în care puteți vizita site-ul nostru web.
Informații detaliate cu privire la Google Analytics și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la:https://policies.google.com/privacy/partners.
Pentru a împiedica monitorizarea prin acest tip de cookie, puteți instala un add-in pe browserul dvs. web (http://tools.google.com/dlpage/gaoptout).
Site-ul soriceluldebirou.ro este protejat prin SSL security certificate (Secure Sockets Layers).


Pentru informatii suplimentare privind legislatia va rugam sa consultati site-ul Autoritatii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal la adresa www.dataprotection.ro, iar pentru detalii privind aplicarea regulamentului GDPR in cadrul Activ Papetarie SRL ne puteti contacta la adresa de email office@soriceluldebirou.ro

Abonare Newsletter

Completand formularul de abonare la newsletter, ca utilizator, va dati acordul, in mod expres si neechivoc ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie stocate, prelucrate si folosite de furnizor in conformitate cu politica de confidentialitate declarata mai sus.

Activ Papetarie poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newslettere doar in urma exprimarii acordului expres al utilizatorului in aceasta privinta.Odata acordul exprimat, acesta poate fi retras oricand de catre utilizator ptin optiunile de dezabonare prezente in footer-ul newsletterulului primit prin email.


Politica de returnare

Legislatia romaneasca prevede: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

Utilizatorul soriceluldebirou.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele atasate, ambalajul original si documentele care l-au insotit). In maxim 30 de zile de la data returnarii, iti vom inapoia contravaloarea comenzii. Cheltuielile de returnare sunt suportate de utilizator, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Politica de mediu

Scopul companiei noastre este de a demonstra ca este o firma cu activitati in comercializarea produselor de birotica si papetarie recunoscuta prin calitate, seriozitate si competenta, inclusiv pentru preocuparea pe care o avem aupra mediului, sanatatii si securitatii ocupationale.

Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului soriceluldebirou.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul va fi considerat o tentativa de fraudare a site-ului soriceluldebirou.ro si va face obiectul unei plangeri penale la organele de politie, impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt.

Va multumim!